Új Pedagógiai Szemle 2015/1-2

Iskolaévek – HAFNER ZOLTÁN beszélgetése Kertész Imrével

GYURÁN ÁGNES: Krónika – Pósa Lajos jegyében

KOZMA TAMÁS: Mi lesz velük? – Kisvárosok és középiskoláik

JENEY LAJOS 1933–2014 (Tihanyi Judit, Eszik Zoltán)

HALÁSZ GÁBOR Oktatási változás és innováció Japánban: az OECD-Tohoku iskolaprojekt

DR. GOMBOS PÉTER – HEVÉRNÉ KANYÓ ANDREA – KISS GÁBOR A netgeneráció olvasási attitűdje – 14–18 évesek véleménye könyvekről, olvasásról, irodalomról – egy felmérés tanulságai

KELEMEN ELEMÉR Az MPT-történeti kutatások időszerűsége

BARNA VIKTOR Kollégiumi megújulás – változó nevelőtanári szerep

IMRE KATALIN: Rossz portfólióm műhely Értelmezések, viták

ACHS KÁROLY: Te komolyan gondolod, hogy Mezőtúron?

ESZTELECKI PÉTER – KŐRÖSI GÁBOR – NÁMESZTOVSZKI ZSOLT
M-learning – a jelen vagy a jövő oktatási eszköze?

Szecskó Károly: Némedi Lajos (Tudós tanárok – Tanár tudósok sorozat 64.) (Abkarovits Endre)

Dr. Gyarmathy Éva: Diszlexia a digitális korszakban (Kerényi Mária)

Jeney Lajos: Iskolaépítészet és pedagógia – nevelési központok (összegyűjtött tanulmányok) (Veszprémi Attila)

Fórumszínházzal a korai iskolaelhagyás ellen – FOTEL tanártovábbképzés és konferencia (Kallós Viola, Varga Dóra)

Konferencia a kutatótanárokról (Bozsik Viola)

KERTÉSZ IMRE: A kudarc című regényéből