Iskolaévek – HAFNER ZOLTÁN beszélgetése Kertész Imrével
GYURÁN ÁGNES: Krónika – Pósa Lajos jegyében
KOZMA TAMÁS: Mi lesz velük? – Kisvárosok és középiskoláik
JENEY LAJOS 1933–2014 (Tihanyi Judit, Eszik Zoltán)
HALÁSZ GÁBOR Oktatási változás és innováció Japánban: az OECD-Tohoku iskolaprojekt
DR. GOMBOS PÉTER – HEVÉRNÉ KANYÓ ANDREA – KISS GÁBOR A netgeneráció olvasási attitűdje – 14–18 évesek véleménye könyvekről, olvasásról, irodalomról – egy felmérés tanulságai
KELEMEN ELEMÉR Az MPT-történeti kutatások időszerűsége
BARNA VIKTOR Kollégiumi megújulás – változó nevelőtanári szerep
IMRE KATALIN: Rossz portfólióm műhely Értelmezések, viták
ACHS KÁROLY: Te komolyan gondolod, hogy Mezőtúron?
ESZTELECKI PÉTER – KŐRÖSI GÁBOR – NÁMESZTOVSZKI ZSOLT
M-learning – a jelen vagy a jövő oktatási eszköze?
Szecskó Károly: Némedi Lajos (Tudós tanárok – Tanár tudósok sorozat 64.) (Abkarovits Endre)
Dr. Gyarmathy Éva: Diszlexia a digitális korszakban (Kerényi Mária)
Jeney Lajos: Iskolaépítészet és pedagógia – nevelési központok (összegyűjtött tanulmányok) (Veszprémi Attila)
Fórumszínházzal a korai iskolaelhagyás ellen – FOTEL tanártovábbképzés és konferencia (Kallós Viola, Varga Dóra)
Konferencia a kutatótanárokról (Bozsik Viola)
KERTÉSZ IMRE: A kudarc című regényéből