A gyermek érdeke – X. Miskolci Taní-tani Konferencia

Kedves Kollégánk!

A Miskolci Egyetem Tanárképző Intézte tudományos konferenciát szervez 

A gyermek érdeke

X. Miskolci Taní-tani Konferencia

címmel

 „A teljesítmény művészete.” – Az iskola olyan hely, ahol a teljesítmény számít. A meritokrácia világa, ahol jól kell teljesíteni, és akkor meglesz a jutalom: a siker. Valóban így van? Nagy vonalakban talán igen, de rengeteg kérdés merül fel. Mi számít teljesítménynek? Mit tud kezdeni az iskola a másfajta teljesítménnyel? Mi áll a teljesítmény mögött? Kik fognak jól, és kik gyengén teljesíteni? Lehet-e szimulálni a teljesítményt? És mi a teljesítmény következménye? Mindig azok járnak jól az életben, akik jól teljesítenek az iskolában? Egyáltalán mérhető-e a teljesítmény? Vannak-e itt tantárgyi különbségek? És van-e olyan területe a pedagógiának, ahol egyáltalán nem számít a teljesítmény? És a pedagógusok? Hogy lehet számba venni az ő teljesítményüket? Szükség van-e erre? Aztán itt van a kérdések kérdése: hogy teljesít a magyar iskolarendszer napjainkban?

A X. jubileumi Miskolci Taní-tani Konferencia ezúttal e bonyolult problémakör sokoldalú feldolgozását tűzte ki célul. Várjuk azokat az előadásokat, amelyek így vagy úgy érintik a teljesítmény művészetének egy vagy több aspektusát.

 

A konferencia időpontja: 2017. február 3. (péntek),

helyszíne: Miskolci Egyetem, C/1 3.em

Rendezvényünkre szeretettel várjuk Önt és kollégáit! Az előadók és érdeklődők

2017. január 8-ig jelentkezhetnek.

Felkért plenáris előadóink:

  • Lénárt Ágota egyetemi docens, Testnevelési Egyetem
  • Fenyő D. György középiskolai tanár, ELTE Radnóti Miklós Gyakorló Általános Iskola és Gyakorló Gimnázium: Homo paedagogicus – homo politicus

A részvételi díj 12 000 Ft, mely az ebédet és a frissítőket is magában foglalja.

Együttműködő partnerek:

Magyar Pedagógiai Társaság, Taní-tani Online, Csatárlánc

Részletesebb információ és regisztráció a konferencia honlapján:

http://tanarkepzo.hu/x_konferencia

Üdvözlettel,

a konferencia szervezői