A 2011/12. szám tartalma
tanulmány
Bognárné Kocsis Judit
A Pedagógusképzést segítő szolgáltató
és kutatóhálózatok kialakítása című
projektről 3
Fábián Gyöngyi
Tükörtől tükörig: A pedagógus
pályakép változásainak elmúlt
negyven éve 10
Zsolnai Józsefné Mátyási Mária
A tanárképzés megoldásra váró
kérdései 23
Tóth-Márhoffer Márta – Paksi László
Mentori feladatokra jelentkező
pedagógusok elvárásai és
kompetenciáinak önértékelése 29
Horváth H. Attila
Differenciált munkaformák 41
Kubinger-Pillmann Judit
Digitális pedagógiai módszer- és
eszköztár alkalmazása a
felsőoktatásban 48
Thun Éva
Mennyire jártasak a pedagógusok az
esélyegyenlőség pedagógiájában? 60
Bognárné Kocsis Judit
Pedagógus etikai kódexek
bemutatása, vizsgálata 72
Langerné Buchwald Judit
Az alternativitás értelmezési
lehetőségei és megjelenése az
oktatásban és a pedagógusképzésben 92
Győri Tamás József
Professzionális portál a tanárképzés
szolgálatában 106
Kubinger-Pillmann Judit
Mentorfórum – Mentorképzés 111
szemle
Csányi Vilmos
Gondolkodás és kommunikáció:
konstrukciós mechanizmusok
az elmében 114
Gabnai Katalin
Mit tartanak ma versmondásnak? 118
kritika
Trencsényi László
Szövedékek 122
Takács Géza
Underground pedagógia 1. 124
Fekete Hajnalka (2010): A gyüttment mesél
melléklet
Repertórium 2011 3